Așa cum am promis la lansarea noului nostru site, vom încerca să vă ținem la curent cu stadiul proiectelor în care suntem implicați, pentru a înțelege cât mai bine care sunt ariile în care Sport Advisor poate ajuta un club sportiv, o afacere în domeniului sportului sau un sportiv.
Astăzi, vom discuta despre Phoenix Galați, un club cu o lungă tradiție în baschetul românesc feminin și masculin, atât la nivel juvenil, cât și la seniori.
Traversând o perioadă nu foarte ușoară, clubul moldovean se vede pus în situația unei reconstrucții din temelii. Putem spune că alegerea din urmă cu 20 de ani cu privire la denumire a fost cât se poate de inspirată:
Legendara Pasăre Phoenix este obișnuită cu renașterea din propria cenușă!
Așadar, provocarea lansată Sport Advisor de a pune umărul la reconstrucția organizației moldovene trebuia să pornească de la un rebranding, pentru ca renașterea să fie una cuprinzătoare.
În urma unei analize a pieței în care clubul își desfășoară activitatea, precum și în urma discuțiilor cu conducerea organizației, am definit ca principale valori în jurul căruia se va construi noua identitate SACRIFICIUL și PERSEVERENȚA. Sunt două valori pe care simbolul ales în urmă cu 20 de ani să reprezinte clubul, Pasărea Phoenix, le transmite din plin, fiind astfel firesc ca noul logo să se concentreze în jurul acestui simbol.
Totodată, mingea de baschet trebuie să fie prezentă, pentru că Pasărea Phoenix a purtat-o în lungul și în latul țării pentru a aduna victoriile necesare celor 12 titluri de Campioană Națională din palmaresul clubului moldav. Pieptul păsării este împodobit cu steluțe ce reprezintă tocmai aceste trofee, sub forma unei steluțe mari (10 titluri) și două mai mici. Aceasta este zona care în timp va suferi modificări, întrucât ne așteptăm ca vitrina cu trofee să se îmbogățească!
Iată, așadar, noul logo al Phoenix Galați:
Pentru comunicarea noului brand, am ales o campanie cu multiple canale de comunicare, în funcție de targetul mesajului, însă despre acestea vom discuta cu altă ocazie.